TRAINING AVG-PROOF MARKETING WONINGMAKELAARDIJ

De nieuwe privacywetgeving (AVG/GDPR) die mei 2018 ingaat stelt hoge eisen aan uw makelaardijkantoor op het gebied van de bescherming van persoonsgegevens. De nieuwe wet zorgt aan de ene kant voor strenge regels - mede op het vlak van on- en offline marketing - maar biedt aan de andere kant ook grote kansen als u de wet goed leert toepassen.

Tijdens deze training (georganiseerd door Vastgoed en Beeckestijn Business School) leert u de belangrijkste ins en outs van de nieuwe Privacywetgeving toe te passen op uw on- en offline marketing. U leert dus niet alleen wat de nieuwe wet inhoudt, maar ook de impact van de wet op uw marketingactiviteiten, dataverrijking en -opslag en social media campagnes. Zo bent u in staat om aansprakelijkheid en sancties te voorkomen en de reputatie van uw organisatie optimaal te beschermen. 

U leert:

  • de ins en outs van de nieuwe Privacywetgeving (AVG/GDPR)
  • wat de impact is van de AVG/GDPR op marketing in de makelaardij
  • hoe u de nieuwe wetgeving goed implementeert binnen uw marketingstrategie- en activiteiten
  • uw marketingactiviteiten en datasystemen zo in te richten dat uw marketing compliant is

U leert niet alleen wat de nieuwe Privacywet inhoudt, maar past deze kennis ook meteen toe in de praktijk. Zo heeft u na afronding van de training meteen een plan van aanpak waarmee u aan de slag kunt!

Onderwerpen:

  • De ins en outs van de Privacywetgeving (AVG/GDPR)
  • Gevolgen overtreding wet: aansprakelijkheid, sancties en boetes
  • De impact van de privacy wetgeving op marketing in de makelaardij en andere gerelateerde disciplines binnen de organisatie, zoals CRM
  • Voordelen en nadelen van de wet voor uw marketing en kansen door benutten grijze gebieden
  • De veranderingen op het vlak van klantdata binnen online marketing
  • Eisen verwerking klantdata in systemen
  • Hoe gaat u om met bestaande klanten in uw marketing
  • Niet-bestaande klanten benaderen zonder de wet te overtreden
  • Facebookmarketing en de AVG
  • AVG effecten op offline marketing (bv Open Huizendag en flyeracties) 
  • Risicobeperking en samenwerking Marketing, Sales, Finance, en IT
  • Best practices en valkuilen: de do’s en don’ts m.b.t. privacy wetgeving en marketing
  • Stappenplan van ‘nu’ naar implementatie in 5 fasen

Algemene informatie

Tijd  09.30 uur - 16.30 uur
Duur  1 dag
Kosten  € 685,-* (Vastgoed Compleet Abonnees krijgen 10% korting)
Data  31 mei
Locatie  Leusden (Beeckestijn Business School)
Extra  incl. lunch en materialen
  *Prijzen exclusief BTW

Voor wie is de training AVG/GDPR bedoeld?

De training is bedoeld voor professionals binnen de makelaardij die betrokken zijn bij marketingactiviteiten en de verwerking van persoonsgegevens.

U wilt uw huidige kennis verbreden en verdiepen en wilt deze graag direct toepassen in praktijk.

Vooropleiding & ervaring

Er zijn geen voorvereisten voor deelname aan deze training. Er wordt wel verondersteld dat u enige kennis heeft van online marketing.

Veelvoorkomende functies bij deze training

  • (Online) marketeers
  • Makelaars met marketing taken
  • IT managers
  • Office managers met marketing taken
  • Klantrelatie managers

Voeg dit evenement toe aan mijn agenda