Vastgoed actueel - Aegon

De campagne 'Waanzin Woning' van Aegon, probeert mensen ervan bewust te maken dat ze niet moeten meegaan met de gekte op de woningmarkt. Hiervoor worden video en blogs ingezet, ontwikkeld door Lijm Amsterdam. Dat schrijft MarketingTribune op haar website.

Vastgoed actueel beste website

Ruim 90 procent van de makelaars zet een website in om onder de aandacht te komen, blijkt uit het Nationaal Makelaars Onderzoek. Daarmee is de website een belangrijk kanaal in de marketingmix. Maar hoe staat het met de kwaliteit van deze websites? MakelMail onderzocht het en kwam tot een top 25. Gemiddeld scoren de makelaarssites een 5,7. Er is dus nog veel verbetering mogelijk.

Vastgoed Actueel slinkend aanbod

De krapte op de woningmarkt zorgt voor een slinkend aanbod koop- en huurwoningen. Met flyers, acties en oproepen proberen makelaars potentiële verkopers over de streep te trekken. Soms werkt dat, maar de situatie is niet rooskleurig, zegt Frits Markus, vakgroepvoorzitter Wonen bij de NVM tegen RTLZ. “Sommige makelaars houden door de drooggekookte markt nog maar net het hoofd boven water.”

Vastgoed Actueel MakelaarsApp

Voor makelaars zijn diverse apps op de markt waarmee ze hun woningaanbod kunnen tonen. App-ontwikkelaar YMF.io liep al een tijdje met het idee rond om een app te ontwikkelen voor de makelaarsbranche die meer kan dan dat. Deze app is er nu.

Arbeidsmarketing; bent u een sexy werkgever? Vastgoed Media

Goed personeel is moeilijk te vinden. Hoe zorgt u dat u de ideale werkgever bent en toppers naar u toetrekt en behoudt? Anissa Oukhiar (Berenschot) en Erik Broeder (Goals Arbeidsmarketing) geven tips. Steven Lagerweij van Hoekstra & van Eck belicht de praktijk. En nee, salaris en een vette auto zijn niet de grootste trekkers.

Pagina's