Vastgoed actueel - funda

Funda kondigt samenwerking met Tealium aan voor verbeteren klanttraject

Funda heeft vandaag een samenwerking met Tealium, marktleider in realtime klantgegevensoplossingen en tagmanagement voor ondernemingen, aangekondigd om de klantervaring te verbeteren en de omzet te verhogen via de AudienceStream-technologie van Tealium.

Funda, een nieuwe klant voor Tealium, maakt gebruikt van AudienceStream om de prestaties van haar advertentieplatform te verbeteren. Hiermee versterkt het bedrijf de capaciteit om relevante doelgroepen te bieden aan adverteerders op basis van de behoeften, het gedrag en de interesses van de bezoekers. Funda loopt voorop bij de nieuwste internettoepassingen voor het vinden en adverteren van onroerend goed. Het heeft tot doel een waardevolle en consistente ervaring te bieden aan makelaars, adverteerders en consumenten.

Consistente berichtgeving

Marketing (Communications & PR) Director Jacqueline Post bij funda stelde: “Ons doel bij funda is om relevante en consistente berichtgeving aan te bieden voor alle contactpunten in het klanttraject. Dit is onze eerste samenwerking met Tealium, dus we staan te popelen om het project op de rails te zetten en kijken ernaar uit om samen te werken om onze algehele klantervaring te verbeteren.”

Realtime data

Danny Pentier, Sales Director Benelux bij Tealium, verklaarde: “Het gebruik van AudienceStream van Tealium biedt funda verrijkte kennis over haar gebruikers. Dit draagt bij aan de vergemakkelijking van het vinden van relevante klantensegmenten door middel van de analyse van realtime data. Het vermogen om in realtime actie te ondernemen is een groot voordeel, vooral in een omgeving waarin de consument standaard en precies op dat moment gepersonaliseerde digitale ervaringen verwacht. We zijn er trots op dat funda ervoor heeft gekozen om gebruik te maken van AudienceStream en zijn enthousiast over de nieuwe samenwerking.”

Bron: Nieuwsbank