Handen ineenslaan - driestappenplan

Nieuwbouw Nederland – ICT specialist in CRM voor de vastgoedmarkt – en Fundament All Media – online marketingbureau gespecialiseerd in vastgoedcommunicatie – slaan de handen ineen. Met deze samenwerking komen de bedrijven naar eigen zeggen tot een beter product en dienstverlening voor datadriven vastgoed, communicatie en marketing. 

Nieuwbouw Nederland – ICT specialist in CRM voor de vastgoedmarkt – en Fundament All Media – online marketingbureau gespecialiseerd in vastgoedcommunicatie – slaan de handen ineen. Met deze samenwerking komen de bedrijven naar eigen zeggen tot een beter product en dienstverlening voor datadriven vastgoed, communicatie en marketing.  

Betere ondersteuning

Boris Geheniau, directeur Fundament All Media: “Het is moeilijk om de marketingcommunicatie voor nieuwbouw kwalitatief, efficiënt en effectief in te richten. Er is nogal wat veranderd de afgelopen jaren. Nog niet zo gek lang geleden lanceerden we een nieuw project met een mooie website om vervolgens handenwrijvend de verkoopresultaten af te wachten. Daar kom je tegenwoordig niet meer mee weg. Van een projectontwikkelaar of makelaar die een project moet vermarkten wordt nu verschillende expertises geëist. Met de samenwerking kunnen wij hen daarin nu nog beter ondersteunen.”

Dat wil zeggen:

– Bepalen van de route die geïnteresseerden afleggen op een projectwebsite. Vanaf het eerste contactmoment, tot aan terugkerend bezoek en doorverwijzingen;

– Bepalen wat de belangrijke keuzemomenten zijn binnen de klantreis. Wat zoekt de klant, op welke momenten, ten behoeve van het geven van de juiste follow up. Van prospect tot lead tot tevreden klant op de lange termijn;

– Voortdurend je campagne bijsturen op basis van data in plaats van op onderbuikgevoel. Meten op belangrijke prestatie-indicatoren;

– Jouw kennis van je klant en van de markt vertalen naar een nieuwbouwpakket (off- en online) vanaf marktverkenning tot aan digitale optie-aanvraag en verstrekking;

– Slim gebruik van software-oplossingen om te komen tot goede inzichten. Optimaal en actief benutten van CRM. 

Eenvoudig in beheer, optimaal in resultaat

“De samenwerking heeft als doel om ontwikkelaars en makelaars te voorzien in een gestandaardiseerde product- en dienstverlening waarin al deze kennis en kunde van vastgoedmarketing zit opgesloten. Eenvoudig in beheer, optimaal in resultaat”, belooft Martijn Fähnrich, directeur Nieuwbouw Nederland, optimistisch.