Vastgoed Actueel Jumba

Jumba start campagne om ‘vastgeroeste woningmarkt’ te veroveren

Jumba.nl, onderdeel van het Delftse technologiebedrijf TJIP, start vandaag met een actieve campagne in Amersfoort. De stad waar Picnic vier jaar geleden de aanval op de traditionele supermarktbranche opende, leent zich ditmaal als startpunt voor verandering in een vastgeroeste woningmarkt, aldus de oprichters van het woonplatform.

“De vergelijking met de online supermarkt is natuurlijk snel gemaakt”, zegt Sander van der Aa, co-founder van Jumba.nl. "Picnic begon in 2015 als start-up haar opmars in Amersfoort en is inmiddels op tientallen locaties actief. Ook toetreders als Uber, Thuisbezorgd en HelloFresh bewandelden een soortgelijke weg. Jumba.nl heeft het volste vertrouwen dat deze olievlek strategie gaat werken."

Amersfoort: mooie afspiegeling van de woningmarkt

De gemeente Amersfoort is een mooie afspiegeling van Nederland als het gaat om de woningmarkt, vervolgt Van der Aa. “Daarnaast bleek uit onderzoek dat onze doelgroep hier sterk vertegenwoordigd is.”
Het doel van de campagne is om inwoners van Amersfoort kennis te laten maken met Jumba.nl. Kopers en verkopers leggen via dit platform contact met elkaar, kunnen zelf alles regelen rond hun woning en een onafhankelijke specialist inschakelen wanneer zij dat willen. Bijvoorbeeld een makelaar of hypotheekadviseur. Het platform heeft inmiddels ruim 25.000 gebruikers.

Korting op lidmaatschap Eigen Huis

Bezoekers die een account aanmaken op Jumba.nl krijgen vanaf medio juni de mogelijkheid om een lidmaatschap bij Vereniging Eigen Huis (VEH) af te sluiten tegen een korting van 50% in het eerste jaar.
Na het activeren van een account op Jumba.nl kunnen gebruikers vervolgens hun woninginformatie eenvoudig aanpassen, hun woningwaarde bekijken, zoekopdrachten aanmaken, interesse tonen in woningen en huizen vergelijken. De actie loopt tot eind 2019.

Bron: Jumba.nl