Webinar: Online nieuwbouw verkopen, te laat of te vroeg?

Een woning van een half miljoen koop je nu ook gewoon online, meldden diverse media onlangs naar aanleiding van het feit dat BPD tegenwoordig nieuwbouw geheel online verkoopt. Het is een trend die niet meer weg te denken is, volgens Boris Geheniau van Fundament All Media. Hij is op 7 april één van de sprekers tijdens het webinar 'Online nieuwbouw verkopen, te laat of te vroeg?' Belangrjke vraag is ook: Waar zit dan nog de toegevoegde waarde voor makelaars?

In deze webinar bespreken Mark Keuter (AM), Erik van der Wal (BPD) en Eric van Oversteeg (Synchroon) hun visie en ervaringen rondom online nieuwbouw verkopen. Gaat dit geheel online afgehandeld worden of is het daar nog te vroeg voor? Is het traditionele adagium makelaar-ontwikkelaar, klant-pand, definitief verleden tijd of is er nog een rol voor de makelaar? Is dit het begin van een nieuwe rol verdeling tussen marktpartijen? In ieder geval zal de consument deze ontwikkeling zeker omarmen, tijd om de bakens te verzetten!

Veranderingen oppakken

Boris Geheniau meent dat makelaars grip moeten zien te krijgen op de situatie die aan het ontstaan is en moeten laten zien waar hun meerwaarde zit: "Iedere gesettelde beroepsgroep die dit soort ontwikkelingen begroet met: Heel interessant, maar in mijn specifieke tak van sport zal dit nooit gebeuren vanwege de bijzondere expertise die nodig is. Daarna verdwijnen ze…"

Registreren voor het webinar? Klik hier